Det finst mange ulike digitale rekneark. For skulane er dette eit nyttig verkty i fleire fag.
På skulen eg arbeider, registrerte vi tala frå Leselystaksjonen i OpenOffice Spreadsheet. Vidare brukte vi tala til å lage søylediagram. Dette tykte elevane var artig, og ein annan måte å arbeide med diagram/statistikk på. Det var lett å endre på, leggje til ekstra informasjon o.l.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjEm0d60Cb1HLFsewFZME_BJbIf8swVQPIWMx0xbexIHGyFxMYRVK3M07k5ckfNCGezfX_JXHj2DgUojF4NJlttkWNm9SbhsqA3y6Df5Lb97FQPXVoPRBz0HHS7sH4PKs7ts1WdE7UerKqd/s320/Leselyst%252C+d%25C3%25B8me.jpg)
Som eit arbeidsverkty for å registrere resultat på kartleggingsprøver (og andre prøver), er dette ein veldig systematisk og ryddig måte for lærarane. Du kan lett gå inn i dokumentet, du kan raskt sjå endringa hjå eleven (med og utan grafisk framstilling), og det er oversiktleg og ryddig.
Rekneark blir nok hovudsakleg nytta i matematikk, og i Kunnskapsløftet etter 7. steg står det at
Eleven skal kunne beskrive referansesystemet og notasjonen som blir nytta for formlar i eit rekneark, og bruke rekneark til å utføre og presentere enkle berekningar.
Om du vil lese meir om ulike typar rekneark, og historia bak, kan du trykke her.
- Inga
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar