Læreplanen har sine vurderingar, altså kompetansemåla for kva elevane skal kunne etter (2.steg), 4. steg, 7. steg, 10. steg og vidaregåande. Det er sjølvsagt naudsynt å bryte desse kompetansemåla ned i delmål, men slik at ein likevel kan grunngje vurderingane av eleven. Eit verkty for å få til dette kan vere Blooms taksonomi.
Eg vil i dette innlegget ta utgangspunkt i nettopp Blooms taksonomi for å bryte eit kompetansemål ned til delmål. Måloppnåinga blir delt inn i tre vurderingskriterium: under middels grad, middels grad og over middels grad.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhftZhYoZgosmh6bELo__D5CgS6vQg_WuDnHN7E-BjW23cPWwgHPfjTQBoOQBDndy0bmH8MhN8TAzjBuL6DXPpwnf5ctOLbW92IG6APfA7ZcKMbx8jHaV2up1caplYKdqzDROPpKZbJvKic/s400/komp.jpg)
Det er viktig at elevane veit kva som er forventa av dei, slik at dei veit kva som må jobbast med. Mål må presenterast i lag med oppgåvene elevane får, slik vil ein unngå misforståingar, samtidig som at måloppnåinga kan bli høgre hjå fleir. Kanskje kan elevane sjølv vere med på å utvikle vurderingskriteria for til dømes ulike gruppeoppgåver? Då set dei seg betre inn i kva som skal til for å oppnå høgare måloppnåing.
- Inga
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar