tirsdag 5. oktober 2010

Akademisk oppgåveskriving

Kjenner at det har vore mykje nytt for meg med dette studiumet, og denne bloggen har diverre stått litt på "vent". MEN no har eg haustferie, og har betre tid til studering enn normalt.

På fyrste samlinga i DKL101 fekk gruppa ei øvingsoppgåve som gjekk på akademisk skriving.

Fyrste oppgåva gjekk ut på ulike typer sitat:
Oppgåve A:
1. Generell tilvisning:
Høiland og Wølner 2007





(Screenshot frå delar av oppgåva;
Samling DKL101 H10 Oppgåve akademisk oppsett
)


2. Indirekte sitat (Parafrase):
Digitale mapper gir varierte og mangfoldige arbeidsmåtar for elevane, på same tid som det er eit metodisk verkty for læraren. Tidleg bruk av digitale mapper vil auke den digitale dugleiken blant elevane og gi større moglegheiter når det gjeld ansvar for eiga læring. (Høiland og Wølner 2007:86)

3. Direkte sitat (kort)
Gjennom en slik arbeidsform øker også mulighetene for variert arbeid med sammensatte/multimodale tekster. (Høiland og Wølner 2007:86)

4. Direkte sitat (langt)
Den digitale mappen åpner for mange og varierte arbeidsmåter for elevene, samtidig som det blir et metodisk verktøy for læreren. Dette åpner for flere muligheter for samarbeid, tilpasset opplæring og økt ansvar for egen læring. (Høiland og Wølner 2007:86)


Oppgåve B:
Vi fekk, i tillegg til Høiland og Wølner, to lenker vi skulle oppføre i ei litteraturliste.

Litteraturliste:

Høiland, T. & T. A. Wølner 2007. Fra digital ferdighet til kompetanse - om didaktikk for arbeid med digitale medier i skolen. Oslo: Gyldendal akademiske.

Opseth, L. 2010. Få tar grunnleggende ferdigheter på alvor. I: K. Hovland (red.): Utdanning nr. 13 (13-17). Oslo: Utdanningsforbundet.

Åndsverklova 1961. Lov om opphavsrett til åndsverk m.v. (Åndsverkloven) http://www.lovdata.no/all/nl-19610512-002.html [lesedato: 2. oktober 2010]

_____________________________________________

Grei oppgåve for å få friska opp att dei "små grå" :)


- Inga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar