onsdag 27. oktober 2010

Omgrepet "Digital kompetanse"


Omgrepet digital kompetanse er eit komplisert. Morten Søby, Ola Erstad, Rolf K. Baltzsersen og Rune Krumsvik har alle definisjonar som går på at digital kompetanse går på dugleikar, kunnskapar og haldningar knytt til bruken av digitale media i det lærande samfunnet. I tillegg meiner fleire at kreativitet skal vere med i definisjonen.

Eg meiner at når elevane går ut frå vidaregåande bør dei ha kunnskap innanfor det grunnleggande som personvern, opphavsrett (kjeldekritisk kompetanse). Dei lyt også ha meir avanserte dugleikar for å fungere i samfunnet (delta, skape, produsere = kreativitet), og ikkje minst tolke og analysere digitale sjangrar og medieformer.


- Inga

For meir utfyllande lesing, vil eg anbefale Utdannings- og Forskningsdepartementet sitt Program for digital kompetanse 2004-2008, der dei har definert ”Digital kompetanse som den kompetansen som bygger bro mellom ferdigheter som å lese, skrive og regne og den kompetansen som kreves for å ta i bruk nye digitale verktøy og medier på en kreativ og kritisk måte.”

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar