fredag 15. april 2011

102, 3. samling

På 3. samling i DKL102, skulle vi (på gruppene) lage ein miniproduksjon - animasjonsfilm. Oppgåva var følgjande:

Miniproduksjon (animasjonsfilm)
Det dere skal gjøre:
1. Gruppa velger om de vil arbeide med eventyr eller reklame: lag kjennetegn (individuelt) på egen måloppnåelse ut fra: Lære først (Lav måloppnåelse) og Lære videre (Høy måloppnåelse). Lag tilsvarende for gruppa (mål som gruppa skal nå sammen)ag tilsvarende, men for en tenkt gruppe elever (velg trinn selv).

2. Velg mål (fra gruppemålarket) for gruppas arbeid og skriv inn i målark
Skriv et manuskript for animasjonen
Lag et storyboard for animasjonen
Gjennomfør arbeidet med animasjonen
Gjør en refleksjon ut fra målene (gruppemålarket) dere satt for arbeidet og skriv inn i refleksjonsarket

3. Presenter for oss (pass på å ta med i målarket: mål for egen presentasjon)


1. Først laga eg mitt målark:
Så laga gruppa eitt felles:

2. Vi valde ta for oss "Bukkane Bruse" som eventyr, og vi tok utgangspunkt i dette eventyret da vi laga manus. Storyboard'en vart sjåande slik ut:
S
..så sette vi i gang med å ta bilete til filmen:



Eigen refleksjon og kommentar til arbeidet:
Det som fyrst og fremst var vanskeleg var å arbeide under eit så hardt tidspress. Å lage ein animasjonsfilm med planlegging, gjennomføring og refleksjon var ikkje lett på 3 timar.
Når det gjeld sjølve filmen er eg ikkje særleg nøgd, og har under lista opp punkt eg meiner gruppa kunne gjort annleis:
1. Vi burde teke fleire bilete slik at det ikkje hakka så. Slik som filmen vart, blir det mest som ei biletframsyning.
2. Kombinasjonen av tekst og lyd som forteljar er ikkje heldig. Det skaper eit rotete og forvirrande inntrykk av filmen.
3. Vi spelte alle replikkane inn på eitt lydspor, noko som gjorde det vanskeleg å tilpasse bilete og lyd på ein god måte. Kvaliteten på lyden er heller ikkje god.
4. Windows Movie Maker var ikkje eit godt egna program for dette. Det kan vere at den versjonen eg hadde på PC-en ikkje var fullstendig. Hadde vi fått oppgåva på nytt, hadde eg heller foreslått å bruke VideoPad (frå DKL104).

Alt i alt var dette ei grei oppgåve, og eg vil nok prøve å lage animasjonsfilm med elevar i framtida. Det som er viktig er å gje dei god nok tid til planlegging, og at dei blir kjende med programvara som skal bli brukt.

- Inga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar