søndag 6. mars 2011

Prosjektarbeid

Det finst mange ulike type prosjekt, frå små til enorme. Det er klart at desse prosjekta har forskjellig organisering og framgansmåte, men likevel er det nokre sentrale kjenneteikn som er like. Andersen og Schwencke nemner dette: et problemorientert, tidsavgrenset, resultatrettet, samarbeidsbasert engangsarbeid.

Som vi ser ut i frå figuren over startar eit prosjekt med eit tema, og ut i frå dette lagar ei problemstilling. Problemstillinga blir det sentrale spørsmålet for prosjektet; det som ligg til grunn for å utforske og utvikle prosjektet (den raude tråden). For at prosjektet skal kome i mål, og bli meir konkret treng vi å avgrense problemstillinga. Produktmålet blir da det forventa resultatet / det vi ynskjer å oppnå.

For å vise korleis dette kan gjerast:

Eg vel eit tema: Digital kompetanse – mediadanning
Målgruppe: Elevar på ungdomsskulen

Problemstilling: Korleis kan vi auke basisferdigheitene innanfor lesing, skriving, munnleg og digital kompetansen gjennom lydproduksjon?

For å avgrense dette, ynskjer eg å velje eit emne: Podcast

Mål: Vise at gjennom å lage ein podcast ved hjelp av Audacity vil dette heve kompetansen innanfor lesing, skriving, munnleg aktivitet og digitale verkty.

Avgrensa problemstilling blir da: Korleis kan ein podcast-produksjon auke kompetansen innanfor lesing, skriving, munnleg aktivitet og digitale verkty på ungdomsskulen?

- Inga

___________________________________

Andersen, E.S. og Schwencke, E. (2010): Prosjektarbeid. En veiledning for studenter. nki Forlaget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar