![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdG8YDvG5hdHN_iDRTDE1__plwJybpPobv96euNpTJZwzY8QcMGrAnuiYYy4UiLoj9cf4iiTJ1oZem3ALD-crwHQ5Yc7FpJdfTZTLXueHaTPEkgXc7RvfMfqrkNrSqoNTfPHZXU_DMHSg8/s320/Prosjekt.png)
Som vi ser ut i frå figuren over startar eit prosjekt med eit tema, og ut i frå dette lagar ei problemstilling. Problemstillinga blir det sentrale spørsmålet for prosjektet; det som ligg til grunn for å utforske og utvikle prosjektet (den raude tråden). For at prosjektet skal kome i mål, og bli meir konkret treng vi å avgrense problemstillinga. Produktmålet blir da det forventa resultatet / det vi ynskjer å oppnå.
For å vise korleis dette kan gjerast:
Eg vel eit tema: Digital kompetanse – mediadanning
Målgruppe: Elevar på ungdomsskulen
Problemstilling: Korleis kan vi auke basisferdigheitene innanfor lesing, skriving, munnleg og digital kompetansen gjennom lydproduksjon?
For å avgrense dette, ynskjer eg å velje eit emne: Podcast
Mål: Vise at gjennom å lage ein podcast ved hjelp av Audacity vil dette heve kompetansen innanfor lesing, skriving, munnleg aktivitet og digitale verkty.
Avgrensa problemstilling blir da: Korleis kan ein podcast-produksjon auke kompetansen innanfor lesing, skriving, munnleg aktivitet og digitale verkty på ungdomsskulen?
- Inga
___________________________________
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar