søndag 6. mars 2011

Google Maps

På 2. 102-samling fekk vi ei øvingsoppgåve som skulle løysast i Google Maps eller Google Earth. Oppgåva vi fekk var:

Lag veiledningen til en oppgave for elever der de bruker Google Earth/Google Maps som verktøy/læremiddel/inspirasjon. Gjør oppgaven som gruppe og presenter resultatene.

  • Aktiviteten bør så lagt mulig støtte opp om det vi vet/tror om barn og unges mediebruk (meningsstyrt, aktiv og deltakende, preget av at jevnaldrende er hverandres læremestre, mobil, global)
  • Skal gjøre bruk av Google Earth/Google Maps.
  • Måloppnåelse (læringsmål) skal sannsynliggjøres (skisser).
  • Utfør oppgaven selv (så langt det er mulig)
  • Presenter veiledning og resultat i studiebloggene.

Det vil kunne godtas at dere tilpasser et opplegg gitt i glessons og viser til eksterne how-to's, men noe helt nytt, spennende og originalt vil føre til større begeistring.


Gruppa vår (gr. 8), valde å bruke Google Maps for å løyse oppgåva slik:

Vi tenkte oss at elevane hadde arbeidd med heimkommuna si på førehand, og at dei hadde ein viss kjendskap til Google Maps frå før.

Kompetansemål etter 4. klasse:

  • planleggje og presentere reiser til nære stader ved hjelp av kart og Internett
  • setje namn på og plassere heimstaden, heimkommunen, heimfylket og landet sitt på teikningar, kartskisser eller modellar

Elevane si oppgåvetekst:

Planlegg ei reise i di eiga heimkommune der klassa skal bruke ein skuledag(6 timar) til å besøkje ulike stadar. De skal besøkje/presentere minst 2 arbeidsplassar, eit kjent landemerke, ein historisk stad og ei kyrkje. Bruk Google maps til å planlegge/vise reiseruta di der du skildrar dei ulike stoppestadane.

Vi valde å ta føre oss mi heimkommune: Vågå. Eg sleit med tekniske problem, då programmet

låste seg og hakka og kartet/ruta vart ikkje heilt som planlagd. Dette kan jo vere ei grei erfaring: Læraren må beherske og kjenne programmet godt før det blir brukt i undervisninga.

For å sjå det (ufullstendige) resultatet klikk her.

- Inga

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar