På 2. 102-samling fekk vi ei øvingsoppgåve som skulle løysast i Google Maps eller Google Earth. Oppgåva vi fekk var:
Lag veiledningen til en oppgave for elever der de bruker Google Earth/Google Maps som verktøy/læremiddel/inspirasjon. Gjør oppgaven som gruppe og presenter resultatene.
- Aktiviteten bør så lagt mulig støtte opp om det vi vet/tror om barn og unges mediebruk (meningsstyrt, aktiv og deltakende, preget av at jevnaldrende er hverandres læremestre, mobil, global)
- Skal gjøre bruk av Google Earth/Google Maps.
- Måloppnåelse (læringsmål) skal sannsynliggjøres (skisser).
- Utfør oppgaven selv (så langt det er mulig)
- Presenter veiledning og resultat i studiebloggene.
Det vil kunne godtas at dere tilpasser et opplegg gitt i glessons og viser til eksterne how-to's, men noe helt nytt, spennende og originalt vil føre til større begeistring.
Gruppa vår (gr. 8), valde å bruke Google Maps for å løyse oppgåva slik:
Vi tenkte oss at elevane hadde arbeidd med heimkommuna si på førehand, og at dei hadde ein viss kjendskap til Google Maps frå før.
Kompetansemål etter 4. klasse:
- planleggje og presentere reiser til nære stader ved hjelp av kart og Internett
- setje namn på og plassere heimstaden, heimkommunen, heimfylket og landet sitt på teikningar, kartskisser eller modellar
Elevane si oppgåvetekst:
Planlegg ei reise i di eiga heimkommune der klassa skal bruke ein skuledag(6 timar) til å besøkje ulike stadar. De skal besøkje/presentere minst 2 arbeidsplassar, eit kjent landemerke, ein historisk stad og ei kyrkje. Bruk Google maps til å planlegge/vise reiseruta di der du skildrar dei ulike stoppestadane.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEguULy1BPKeWFe22unRyqRhK0uwqDfrxcNrsrFFieY6suWdh_QcFNX21FcleGtA1C4GTMs5cVfo41Uu7g6ACwGduID8bAT_Rbu7mtbwwyF0Z8WkqfofESabLJc3Ldia2TVarbNXPSyH4M8q/s320/Google_M.png)
Vi valde å ta føre oss mi heimkommune: Vågå. Eg sleit med tekniske problem, då programmet
låste seg og hakka og kartet/ruta vart ikkje heilt som planlagd. Dette kan jo vere ei grei erfaring: Læraren må beherske og kjenne programmet godt før det blir brukt i undervisninga.
For å sjå det (ufullstendige) resultatet klikk her.
- Inga
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar