tirsdag 29. mars 2011

Give me some information, please!

På nett finst det som kjend x antal sider med ulik informasjon. Det er ikkje alltid like greitt å finne fram i denne jungelen. Startsider har lenge prøvd å hjelpe oss med å organisere det vi som konsumentar har interesse av, og har lenkjer til det som måtte vere mest relevant for "folk
flest". Men startsider har også mykjy informasjon, og det er ikkje alltid like relevant til ei kvar tid. Ved å opprette informasjonsnav, som t.d. Netvibes, kan du som brukar styre
informasjonsstraumen du vil ha inn. Gjennom Netvibes kan du abonnere på oppdateringar som blir sendt til din Netvibes-stad. Dette blir kalla RSS, som er ei teneste der det blir henta nyhendingar eller anna informasjon frå Internett fortløpande og automatisk. Du får på denne måten samla den informasjonen du ynskjer på ein stad (Netvibes), og sparar slik mykje tid og unødig leiting på nett.

Å bruke RSS-teknologi gjør at man kan håndtere store mengder informasjon som blir endres og oppdateres hele tiden, noe som anses som viktige ferdigheter i informasjonssamfunnet. (Harboe 2010: 168)

Informasjonsoppdateringar kan vere alt frå nyhendingar til bloggar. Netvibes har også fleire småprogram (widgets), som kan vere til nytte:

I Netvibes kan du (gjennom ein brukarkonto) ha eit privat og personleg informasjonsnav, og eit offentleg. Det offentlege kan vere eit flott verkty å bruke i skulen. I ei mappeoppgåve laga eg døme på korleis eit informasjonsnav i samfunnsfag kunne sjå ut: http://www.netvibes.com/krakereiret#Hovudside

Eg meiner at Netvibes er eit enkelt og veldig nyttig verkty i det daglege, og bruker dette som startside i nettlesaren min. Eg merker at eg bruker mindre tid på å rote rundt, og bli distrahert av det eg eigentleg ikkje har bruk for. Dette er heilt klart eit verkty eg etterkvart ynskjer å ta i bruk i undervisningssamanheng!

- Inga

______________

Harboe, L. (2010) Norskboka.no – Digitale verktøy i norskfaget. 2. utgave. Oslo: Universitetsforlaget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar